trött!

godkvällens. idag har vi haft nationella i engelska, var nära att riva sönder det. gick inte alls bra. sedan blev det en tripp på staden med emma och veronica:) efter det hade vi genomgång i matten, kändes som man satt där i en evighet! skönt att skolan är slut snart iaf! men kommer dock sakna min underbara klass :/ 
 
efter skolan mötte jag upp hanna på barista, sedan kom även min lillasyster eftersom hon skulle köpa något tyg till en kjol. runt 4 drog vi oss hemmåt och åt. kvällen har spenderats hos hanna med hanna och evelina :)

fick också en riktigt bra nyhet, nämligen att jag har fått sommarjobb! börjar 1 juli, under gatufesten.. sämst, men vad gör man inte för pengarna just nu?

nu blir det natten! :)







Bjuder på några bilder sen helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0