torsdag

hellu! har verkligen tappat suget för det här med blogg. så kommer förmodligen inte bli så många inlägg framöver.

idag har jag klippt och färgat camillas hår, verkade som hon blev nöjd iaf. alltid lika kul:D tyckte det blev grymt bra. evy fick agera assistent och fotograf;p sedan hade vi match, vann med 3-0 mot stöde!

veckan har varit relativt lugn med tidiga dagar och massa fotboll. fotbollen har som sagt gått riktigt bra också, med två vinster! underbart :D märks att viljan finns. och jag tror att tack vare den bästa lagstämningen vi har blir allt så mycket lättare och roligare att spela:) 
till helgen får man hoppas på nåt busigt, verkar som det blir äventyr imorrn iaf;) haha. och till veckan har vi APU,  för dom som inte vet ska jag vara på Trudes lundbergs :) ska bli riktigt kul och skönt att slippa skolan ett tag. orkar inte med plugg just nu. men nu är det inte långt kvar, APU nästa vecka sedan tre dagar i skolan och efter det sommarlov:D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag blev supernöjd =) Kramkram

2009-05-22 @ 22:59:53
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0