tidsfördriv


tog från alexandra:)


1.Hände något år 2006 som aldrig hänt förut för dig ?
ja, har för mig mina föräldrar skillde sig det året
2.Största misstaget i ditt liv ?
finns ett par
3.Har du varit sjuk eller skadat dig?
brukar klara mig bra ifrån sånt;) men skadat armen har jag..
4.Bästa klädköpet just nu ?
inget! har inga kläder just nu:(
5.Vad spenderar du mest pengar på?
MAT!
6.Vad gör dig riktigt glad?
familj, fotboll och mina vänner
7.Finns det något du ångar som du inte gjort?
tagit tag i skolan mer, plus saker jag inte tänker ta upp här.
8.Vad önskar du att du aldrig skulle gjort?
man skall icke ångra
9.Hur spenderade du julen?
men feta släkten i göteborg:)
10.Vill du skaffa barn?
aboslut! 2-3 stycken
11.Vad äter du helst?
thai:D
12.vart handlar du helst mat?
thaien, donken
13.Vart handlar du helst kläder?
gina kanske?
14.Hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?
beror på från månad till månad, vissa oändligt, vissa knappt nånting alls..
15.Bästa boken du läst i år?
har inte läst nån bok iår
16.Finns det något du alltid önskat dig?
inte vad jag kommer på, men det gör det säkert! jo just det, frisör har jag fan alltid önskat att bli;D
17.Favoritfilm?
twilight, the notebook, stockholm boogie, sune sommar.. finns några stycken!
18.Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var på en överasknings för mig..
19.Hur skulle du beskriva din klädstil?
haha, ingen aning.. GRINCH!!
20.Vad får dig att känna dig lugn?
musik och sova?
21.Vilken kändis gillar du mest just nu ? tjej / kille?
19åringen i den rätte för rosing och jessica alba ;p
22.Flygplan eller färja?
färja:D
23.smink eller naturell?
hellst smink, men inte för mycket
24.favoritgodis?
samma som alex, surt och choklad:D
25.långt eller kort hår?
låååååååååångt!
26.vilken klädstil föredrar du på motsatt kön?
jadu, cleaaaaaaaan!
27.favorti tv-program ?
one three hill, desperate och tyra banks show typ
28.drömresemål?
thailand:D
29.är du i ett förhållande?
nope
30.gillar du det ?
det är GRIINCH!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0