onsdag

tjubbaluren!!

efter en helvetes morgon kom jag till skolan tack vare patrik. guldvärt!! 5 min sen till nationella, men fick komma in ändå och svarade på nästan alla frågor :) skönt. så får hoppas på godkänt.
efter det hade vi frisörteknik, gjorde ingenting tills 3 då kim kom och skulle klippas. sedan skjutsade han hem mig till pappa.

sedan tog jag min första moppetur för iår! hämtade upp sandra och mötte upp evy, sedan iväg på träning. hade spelarmöte innan, vilket jag verkligen tror behövdes. har även hoppat av divition 4, så numera spelar vi bara i div 3. hur fan det ska gå till med 30 spelare uppsatt på listan? aja. vi har oss själv att skylla. tror nog att det kommer bli bra ändå!

aja, nog med svammel! ska fixa lite nu, sedan sova. imorgon väntar en lång dag..


Oldie pic - jossan, evy, jag och hanna


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0