ny dag, nya tag

gårdags kvällen var händelserik och blev väldigt lyckad till slut! började med att jag åt middag med pappa och maria, och drack lite vin :) sedan åkte jag med hanna och några till in till stan på fest. sedan vidare till lite olika ställen. kvällen spenderades till största delen med hanna, patrik och dennis:)

vaknade vid halv 2, försov mig en aning till träningen.. sedan dess har jag varit hemma och tagit det lugnt. just nu sitter jag och har ångest över allt plugg som ligger över mig. borde ta tag i det, men har verkligen ingen ork. sitter i stället och fördriver tiden framför americas best dance crew. förstår inte hur man kan vara så jävla grym, och ha koll på alla kroppsdelar samtidigt? haha. nog om det.

nu väntar plugg och en varm och skön dusch. sedan kommer hanna, och senare blir det grillning med några fler!:) hoppas på en lyckad kväll.

byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0