måndag

sitter här med världens överenergi som jag inte vet vart jag ska göra av den.. borde lägga den på att laga mat (eftersom mamma inte är hemma), plugga, städa osv. men det har jag ingen ork till. så det får bli ett inlägg här istället:)

var i skolan idag, hade två "små" redovisningar i bild. sedan stan en snabbis med nathalie :) efter det hemgång. trött som en lärka slocknade man nästan på en gång. sedan ett avsnitt av one three hill. resten av dagen har jag skjutit upp allt plugg, städning och sånt som jag borde göra.

nu står matlagning på schemat. inte dirket min främsta merit, så får se hur det går! blev glass och chokladsås till lunch. så man kanske ska slå till på pizza eller något liknande? ne fy..  aja, nu måste jag kila. måste hinna göra klart allt innan jag åker till veronica, där jag ska agera frisör.

ha en trevlig kväll! :)

/the big J

ne yo - mad


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du måste banne mig agera frisör till mig oxå =)

2009-05-11 @ 19:52:16
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0