måndag

Goddag alla barn!

helgen tog slut lika snabbt som den kom, tråkigt nog:/ måste säga att jag har haft riktigt kul! lördagen var det som sagt grillning, sedan åkte vi till hartung på fest. den var mindre kul.. menmen.

igår, söndag var jag med hanna hela dagen. lunchade med patrik och dennis. sedan glassade vi i solen:) efter ett tag gick vi hem och gjorde ett tappert försök att plugga, men det slutade med att vi gick till wii där vi träffade jennifer och amanda. så vi surrade lite med dom ett tag:)

idag, måndag började vi halv 9 med prov. springandes till bussen skrek min granne och frågade om jag ville ha skjuss. och självklart ville jag det! så tack vare henne kom jag i tid till provet:) slutade 9, kändes ganska ovärt att åka till skolan men nu är provet gjrot iaf. var kvar till 10 då jag tog bussen hem. åt, rensade garderoben och sov. sedan kom det en läskig gubbe och ville köpa plattor som vi har på baksidan av huset, så jag ringde mamma och frågade om han skulle få köpa dom. och hon sa att han fick dom gratis. fast jag fick ändå 300? haha. kan inte förklara men ni kanske förstår.. mitt upp i allt surr slänge han bara igen dörren och gick därifrån? aja, wieeerd! 
sedan hämtade farmor mig och vi plockade blommor(tillhör inte vanligheten) till farfars grav, dit vi sedan åkte. efter middagen kom hanna förbi, och vi gick på prommenad i 2 timmar! tro det eller ej :)
har även gjort ett försök till en header, men lyckades inge vidare. så om någon vänlig själ vill, får du hemskt gärna hjälpa mig!

blev ett ovanligt långt och detaljerat inlägg, men ibland måste man få skriva av sig!

nu ska jag kolla på bitterfittan, så jävla rolig.

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0