längesen

läste igenom en gammal blogg, som jag tänkte ta bort. vilka tider :D hittade bland annat det här inlägget som väckte sjukt många minnen!



Fredag 29/5-08 - Vilken kväll

bästa kvällen på länge! for till sara fosshaug runt 5, vi åt fixade oss osv.. samt massa aggretioner, haha! sedan hämtade vi sara folker, också vidare till busbacken där det var folk. efter ett tag gick jag och sandra upp till niklas där det var lite folk. var dåligt drag där, så jag gick ner till busbacken och träffade sara folker och massa andra. sedan gick jag och gidde för att träffa stork. och dom två hade tydligen fått en avenystämpel, så då skulle dom dra med mig också. väl där träffade vi 2 st 20-åringar som vi gick in med! dansade för fullt, träffade massa känt folk, plus Dj:n som spelade på våran bal på torsdagen:) riktigt kul! efter några timmar när sara hade ringt ett antal gånger drog jag därifrån. träffade julia och gidde på moppeparkeringen, så hon skjutsade oss genom navet utan att möta en enda polisjävel.. haha, var rätt ostabilt på moppen. vi var verkligen en millimeter från att vurpa!
när vi kom till niklas kom hans pappa hem när det var massa folk som drack osv.. han blev inte så glad. så alla gick ner till stan, sen tog vi en taxi till sara för att sova där ist. men när vi kom dit hade hon ingen nyckel, ingen var hemma och ingen nyckel utlagd. då efter många försök att bryta upp dörren gav vi upp så jag fick klättra upp på andra våningen (haha såg så jävla fult ut!) för att öppna en dörr där. mysmys! efter ett tags snackande slocknade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0