Färdig lekt

tjena tjena jenny här!

slut på helgen, så nu är det färdiglekt och istället back to school!
helgen har spenderats med mina kära flickor :) jennifer fyllde år i fredags så jag hanna evy alexandra jossan och självklart jennifer åt på biteline. jag hanna och evy hade köpt en bok i present där vi klistrade in bilder, texter osv :) hoppas du blev nöjd gumman! sedan fortsatte vi att dricka i stan med några fler.   

i lördags hade vi ledarutbildning mellan 9.00 - 16.30. var lite tungt att kliva upp så tidigt efter ungefär 3-4 timmars sömn. men upp kom jag! sedan åkte jag hanna och camilla till norrporten arena för att kolla på matchen alnö - sdff. men åkte hem efter första halvlek, var så fruktansvärt trött! matchen slutade iaf 1-1. 
jennifer var ensam hemma, så hon ställde till med lite fest, så hon firades ytterligare en dag. fast med mer folk än gårdagen. så runt 9 gick jag och hanna dit:) blev en tidig kväll.

nu sitter jag här och fördriver tiden lite grann. var meningen att jag skulle åka till alby och kolla på våran match. har blivit sjuk, så kan inte spela. men jag hade världens beslutångest, kändes inte värt att åka 20 mil för att sitta i kylan och frysa. men jag håller tummarna hemma istället;) kommer nog gå bra! så nu fick man en helt ledig dag, eftersom man skulle komma hem runt 5tiden. får se vad man hittar på:) ska iaf klippa två kompisar till veronica ikväll.

BYEBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0